Don't delay, these offers expire soon

  • Next Day Delivery
ยจ
FeeFo Feedback

Independant Feedback

77% of customers liked this product
(77 Reviews)
Posted Product Rating Comments

Trend Oak Grey 6mm

Service:+
Product:++

Service rating : The service provided by the initial staff member James was great. The only down point was when I went to collect my flooring the male staff member that dealt with me wasn't great. To be honest he made me feel like I was hindering him. I left thinking that I had inconvenienced him with my custom.
Product : Flooring looks great and was easy to fit!

Campino Terracotta Laminate Flooring (EM3231) ***LIMITED STOCK PLEASE CALL BEFORE ORDERING***

Service:++
Product:+

Service rating : Very helpful and prompt service,whoever carried and delivered this flooring was also excellent.
Product : Not the very best quality,however this is reflected in the very reasonable costs.
We have no complaints and would use your services again.

Trend Oak White

Service:-
Product:NA

Iv still not received my conformation email about my order and iv ordered it 2 weeks ago so iv nothing to say wot iv bought and how much iv bought no order number to pick the stuff up or even if it ready to pick up

Trend Oak White

Service:++
Product:++

OK

Cappuccino Stone

Service:-
Product:+

Ordered sample of flooring twice, as the first one didn't arrive. Charged twice - received and wanted one. They called me to check delivery address and I said that I won't be home next day - they said that sb would call, didn't. Had to re-deliver on the next day.


On 04-Aug-2015 the supplier responded:
Firstly apologies for the double charge on the sample, if you had called to let us know we would have re sent this for you free of charge, i will refund the extra sample charge as you should not have had to pay for this twice, I have spoken to the courier and these were sent as two parcels so when we called to check the delivery address your order was already out for delivery so no changes could be made, we sincerely apologise for any inconvenience caused.

kind regards

Chris Gallagher
Internet Manager

Vintage Oak Laminate Flooring

  • Customer also bought: .... :
  • Kronotex Pine
Service:+
Product:+

Service rating : Although I have put good they failed to deliver on the Saturday because they did not put the order through and I am still waiting for a refund which is £60!
Product : Ordered for hallway and daughter's bedroom and happy with the product.

Birch Solid Hardwood Flooring, 15mm x 90mm

Service:+
Product:++

Good advice delivered on time.

Acacia Solid Hardwood, 18mm x 122mm

Service:+
Product:++

Service rating : No issues,staff nice
Product : Stunning

Kronotex Tower Oak Polar

Service:-
Product:+

Service rating : Delivery service is very poor. Do not believe the estimated 3 working day delivery. The office staff would not telephone back to give updates on delivery as I requested. On two separate occasions, I was assured a delivery for a Monday, one week after the product was ordered. Was informed by the delivery company that it would be on the Tuesday. Promises made but not delivered on, extremely poor customer service.
Product : Very happy with product.


On 28-Jul-2015 the supplier responded:
Service rating :

The delivery is an Average of three working days, When contacted by the courier company they informed us that they could not contact you by phone and were unable to book in for the monday as they will not just show up at your door without prior arrangement,
When i spoke to yourself i understood that you had been let down with your delivery date and assured this was delivered on a AM delivery the following day.
Again We apologise for the inconvenience this has caused you.

Chris Gallagher
Internet Manager

Trend Oak Grey 6mm

Service:--
Product:NA

Service rating : Your asking for feedback and i dont have my flooring?? couldny run a bath.
Product : As above

Black Walnut Laminate Flooring

Service:+
Product:++

Service rating : Good website and very easy to use and good prices from Direct flooring. Click and collect service was very good.
Product : Excellent product and very easy to lay, lovely finish and great price.

Viva Natural Laminate Flooring ***limited stock please call before ordering***

Service:++
Product:++

Service rating : Cant Fault the service, was sent pictures via email which helped me decide on my purchase.
Product : Great Product

Sutter Oak

  • Customer also bought: .... :
  • Trend Oak White
Service:++
Product:++

Absolutely brilliant, really understanding, quick service and extremely helpful!

Century Oak Brown

  • Customer also bought: .... :
  • WHITE FOAM (1 MTRS)
  • SCOTIA DARK OAK
Service:++
Product:++

Service rating : Great company , visited shop but ended up ordering online , was good website and colours true to pictures
Product : Fantastic flooring , great quality , and looks amazing fitted

Trend Oak Grey 6mm

Service:++
Product:++

very good service

Viva Natural Laminate Flooring ***limited stock please call before ordering***

Service:+
Product:+

Service rating : Used click and collect, product was there when advised and no issues, also phoned to ask question and was quick to help
Product : would recommend to others

Kronotex White Washed Oak

Service:-
Product:++

I received notification that my order was ready for collection. I organised colleagues with a van to help me. When they arrived to the store they were told nothing was ready and they could not collect anything for me despite having all paperwork and confirmations. I had to ask them to go again two days later. Not what i expected.

Trend Oak Grey 6mm

Service:--
Product:NA

not received yet

Kronotex White Washed Oak

  • Customer also bought: .... :
  • WHITE FOAM (1 MTRS)
Service:+
Product:+

Items were ready to collect within a couple of days.

Canmore Oak

  • Customer also bought: .... :
  • WHITE FOAM (1 MTRS)
Service:++
Product:+

Quick efficient service

£0.00 VAT INCLUDED